ITIL Trainingen

ITIL4 actualiseert IT Service Management door opnieuw vorm te geven aan best practices voor ITSM in de bredere context van klantervaring, waardestromen en digitale transformatie. Een belangrijk onderdeel van de training is het koppelen van ITIL aan nieuwe werkwijzen, zoals Lean, Agile en DevOps.

ITIL4 Foundation is de basistraining voor ITIL-certificering in IT Service Management (ITSM). De training is opgezet als een introductie tot ITIL 4 en biedt een nieuwe kijk op IT Service Management door middel van een Service Value System. 

De training ITIL4 Managing Professional Transition is bedoeld om iedereen die reeds gecertificeerd ITIL v3 Expert is de gelegenheid te geven om de nieuwe certificering ITIL4 Managing Professional te halen.

Tijdens de training worden de sleutelelementen uit ieder van de vier nieuwe ITIL-publicaties behandeld: Create, Deliver & Support, Drive Stakeholder Value, High Velocity IT en Direct, Plan & Improve.

ITIL4 Strategic Leader is een track van twee modules die deel uitmaken van ITIL 4, de nieuwste versie van ITIL. Als ITIL4 Strategic Leader toont u aan dat u uitgebreide kennis heeft hoe ‘digital-enabled services’ de bedrijfsstrategie beïnvloeden en sturen.

In-company

In-company biedt de mogelijkheid om een aangepast trainingsprogramma te ontwerpen dat maximaal aansluit bij de wensen van uw organisatie. Voor een in-company-training spreken we in een uitgebreid intakegesprek af hoe wij u de best mogelijke resultaten kunnen leveren.